Frequently Asked Questions !

Hier vindt u de meest gestelde vragen van onze internetklanten :

 

faq

Waarom online reserveren?

Ten eerste wint u er tijd mee: in enkele klikken, zal uw vakantiewoning gereserveerd zijn in alle veiligheid, zonder een e-mail te sturen of herhaaldelijk te moeten bellen om te controleren of de woning beschikbaar is. Een beschikbare vakantiewoning is een woning die u onmiddellijk online kunt verwerven. U ontvangt daarna een mail die uw reservering zal bevestigen en die alle benodigde informatie bevat:

  • Namen, voornamen, adresgegevens en telefoonnummer
  • De aankomstdatum
  • De referentie van de vakantiewoning
  • De omschrijving van de vakantiewoning, …

 

Wat te doen als er zich een probleem voordoet?

Maakt u zich geen zorgen, u bent veilig als er zich een probleem voordoet. Onze klantenservice stelt zich beschikbaar om uw vragen te beantwoorden (+33 (0)4 50 908 909).

 

Hoe kunt u online reserveren?

Als een vakantiewoning aan uw criteria en periode voldoet, en hij bevalt u, dan kunt u in enkele klikken uw reservering vastleggen.

Si un bien correspond à vos critères et dates de réservation, et qu’il vous convient, vous pouvez en quelques clics valider votre réservation.

  • Klik op de knop `info/reserveren`
  • Geef het aantal personen aan dat van de woning gebruik zal maken op de gewenste data en `reserveer` (vanaf 2 jaar moeten kinderen meegeteld worden in het aantal personen)
  • Lees nogmaals de beschrijving die overeenkomt met uw selectie
  • Geef aan of u handdoeken wilt reserveren en voor hoeveel personen en “Leg in winkelmand”
  • Controleer uw winkelmand en klik op “Bevestig uw bestelling”
  • Vul de gevraagde velden die nodig zijn om uw bestelling te valideren
  • Vul de KORTINGSCODE in, in de daarvoor bestemde rubriek, zodat deze correct verwerkt wordt en klik op “Bevestigen”
  • Laatste stap: maak online de aanbetaling over, dankzij een beveiligde verbinding. Hierna wordt uw reservering bevestigd via een bevestigingsmail!

 

Waarvoor dient de code promo ?

De code promo, die u in het aangegeven veld invult tijdens uw reservering, geeft u de mogelijkheid om van eenmalige acties en van kortingen te profiteren. Blijf geïnformeerd en abonneer u op onze nieuwsbrief, zodat u als eerste van aanbiedingen in Flaine kunt profiteren.

Let op, alleen al het feit de code promo bij elke reservering in te geven, geeft u al de mogelijkheid om van een aanbieding gebruik te maken.

 

Is de betaling beveiligd?

payboxAbsoluut !

De betaling online is volledig beveiligd.

De gegevens die aan de bank worden doorgegeven zijn geheel gecodeerd en beveiligd met SSL protocol, welke gekoppeld is aan het elektronisch bankieren. Op geen enkel moment hebben wij toegang tot uw bankgegevens, welke ook niet opgeslagen worden.

Met deze eenvoudige regels, loopt u dus geen enkel risico om een betaling op onze site te maken, hier wordt u aan herinnerd op de betalingspagina met een hangslotje in de navigatiebalk en aan het adres dat begint met https://

PAYBOX is natuurlijk ook goedgekeurd door VISA en MASTERCARD, gedefinieerd in programma PCI-DSS.

De betaling wordt in dezelfde nacht verwerkt (tegen 1 uur ’s morgens). De controle hierop bewerkstelligt onmiddellijk de toezending van uw huurcontract.

 

Waar dient de aanbetaling voor?

De aanbetaling die u overmaakt is gelijk aan 25% van het totale bedrag. Hierdoor wordt uw reservering bevestigd bij ons reserveringsplatform. Het gaat om blijk van vertrouwen, waarmee we aangeven het eens te zijn over de overeenkomst.

 

Zijn handdoeken aanwezig?

Iedere aanwezige vakantiewoning op de site van flaine-réservation.com (appartement of chalet) biedt u de mogelijkheid handdoeken te huren voor €4 per persoon.

 

Hoe kan men meerdere appartementen reserveren voor een groep personen?

De appartementen die in hetzelfde gebouw liggen, beschikken over dezelfde referentie (VEG voor Vega, enz) en zijn daardoor makkelijk te herkennen in de lijst van te huren vakantiewoningen. Mocht u ondanks alles twijfelen, aarzel niet en neem contact met ons op via het volgende formulier

 

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Bent u van mening verandert of moet u een persoonlijk probleem afhandelen? U kunt uw reservering binnen 7 dagen na aankoop annuleren, dankzij de wet Chatel van 3 januari 2008. 

accommodatie-centraal